Sunday, August 16, 2009

huhu.. konpius

smlam aku jumpa mr s.. entahla aku pun konpius kliru n bermacam2 lagi la.. dia mnyatakan yang dia masih sayang kan aku.. bgitu jugak aku.. akan tetap n trus mnyayanginya.. tetapi aku masih kliru..

aku nangis sepuas hati adakah itu kbnarannya.. ya allah bnarkah itu smua.. aku berserah kpada mu ya allah.. dengan kehadirannya kmbali ke sisiku.. hdupku rase ceria secerianya.. sperti sang mentari dwaktu pagi..


agak kpningan aku dibuatnya..rase mcam tak percaya yang mr s still love n miss me... hampir 4bln aku tdak pernah berhubung n berjumpa ngan nya... adakah ini anugerah drmu ya allah adakah kau tlah makbulkan doa ku ya allah... seandainya dia milikku n jodohku.. ku bersyukur ke hadrat mu ya allah..seandainya dia bukan jodohku.. kau jauhkanlah aku darinya dan buangkanlah perasaan ku ini terhadapnye........amin ya rabbal alamin

No comments:

Post a Comment