Friday, April 29, 2011

MengUPDATE Blog

lama bebenor rasenya aku x mengupdate blog.. bkan apa bz sesangat sejak akhir2 ni... btoi kate owang bila dah khawin ni bz je... macam2 menda n macam hal yang kena settlekan...

First... kena settlekan keje yang manyak.. maklumla lama bebenor cuti wedding... huh... tak cukop kaki tangan aku di buatnya... supplier asyik calling2 ja... tny payment.. huh... bz aku ni mengalahkan PM....

Second... bz mengaccess lam mudah.com.. duk cari rumah tuk disewakan.. sian husband aku.. dah kawin tapi dok asing.. dah macm x khawin ag ja rasa nya.. dengan penuh rase bertanggungjawab..(eleh perasan plak.. huhu)..dengan penuh kegigihan aku mengacces..bukan senang syarat my husband..."yang... cari rumah area bandar seri putra sahaja k.. area lain xnak...."uik... agak memeningkan kepala aku... akhirnya.. alhamdulillah dapat gak umah... huhuhu berkat kesabaran...

Third.... Bila dah dapat umah.. apa ag.. packing barang plak.. adoyai.. manyak gila barang... huish.... poe settle kan rumah uruskan sticker la apala... pastu akak tu ketawakan aku..

akak management:Dik, bkn ritu ko dah duk sini ker?
aku:tersipu2 kemalu...an... ye akak...
akak management:pastu cam mana cr umah lak ni...
aku:dulu dok sini pastu pindah dok dahlia..pastu p kajang.. pastu mai sini balik...
akak management:gelakkan aku.. skrang ni p mai p mai kot tu la.. hehehe...

dah settle urus sticker n pas masuk... pindah barang... masuk hr ke 2.. rmah plak lektrik xde.. kene potong.. adoyai.. hangin aku.. tp xpe suami aku urus....

to be continuedddd

No comments:

Post a Comment