Monday, January 25, 2010

aLL aBoUt Me

Kerjaya berdasarkan Zodiak Anda!

Bintang kelahiran Hisarniza Harun adalah Virgo :


Virgo mencapai saat mantap dalam kerjaya apabila dia dapat memperlihatkan ilmu dan kemahirannya yang dapat difahami oleh orang lain. Ini bermakna, kelahiran Virgo perlu mengembangkan bakat pertuturan apabila berkomunikasi dengan orang lain. Kerjaya yang sesuai adalah guru atau wartawan. Virgo begitu aktif dalam menjalankan tugas harian. Anda suka belajar sebarang jenis pekerjaan asalkan ada ganjaran dalam bentuk wang. Oleh sebab anda seorang yang tekun, cekap dan sentiasa produktif, sebagai ganjaran terhadap sikap anda itu, anda sentiasa berada dalam kecukupan dari segi kewangan. Virgo mudah dapat wang tetapi anda bukan seorang pemboros. Sebaliknya, suka menyimpan. Kalau terlibat dalam pelaburan sekalipun, anda sentiasa berhati-hati supaya risikonya tidak tinggi.


Hisarniza Harun lahir pada 29 August, zodiak anda adalah Virgo dan dikawal oleh planet UTARID

Virgo dikawal oleh planet UTARID. Virgos cenderung melihat perincian dengan lebih kecil dam mendalam, dan yang dapat memberi manfaat. Mereka memiliki sifat dermawan dan tenang dan berketrampilan ketika bersosial. Mereka memiliki otak yang tajam, cerdas, mendengar arahan, percaya hal-hal yang ada dalam rangka hidup dan sangat idealistik. Seorang yang kuat bekerja, Virgo sentiasa berjaya dalam karier yang mereka miliki dan dalam kehidupan seharian. Virgo mudah menguasai lingkungan sekeliling mereka serta optimis terhadap kekuatan yang dimiliki.

Hisarniza Harun, haiwan kelahiran anda adalah Kura-kura :

Kamu semakin hampir dengan kesempurnaan dan begitu baik hati. Kebaikan kamu akan sentiasa dikenang orang sekeliling kamu. Kamu sukakan kedamaian, sekiranya teman-teman ada menyakiti hati kamu, kamu tidak akan cuba menyakitkan hati mereka pula. Kerana ini, kamu memang disayangi dan disenangi teman-teman.

Kamu juga tidak suka cakap belakang dan orang sekelilingmu begitu senang dengan cara kamu melayan mereka. Kamu sentiasa akan memberi kasih sayang dan tidak pernah mengharapkan balasan. Pemurah juga adalah sikap kamu dan kamu sentiasa melihat kehidupan sebagai latihan praktikal.


Futnote: to somebody.. all about me.. its true.. huhu... ni kbaikan saja.. kburukan takde plak.. mm konpius ni.. hahaha.. hanya dya dapat mnilai haku ni cam ner... so tu da @r+... its me....

No comments:

Post a Comment