Sunday, July 12, 2009

KeSediHaN serTa KeKeCewaAn Yang AmaT SanGat

aku sedey bangat.. mngenangkan nasib ku.. tapi aku harus tabah menempuh mehnah dan tribulasi yang di turunkan ke atasku.. aku anggap.. itu dugaan dalam kehidupan aku..

ya allah sesungguhnya aku amat kecewa... hatiku hancur...aku pk mungkin antara aku dan dia tiada jodoh..sbg sorang pmpuan adakah pompuan tu tidak memahami hati kaum sejenis sepertinya.. sedangkan dia tahu aku with mr s couple 3 years... and at the same time dia masih nakkan mr s ag... siap tipu aku lagi ckp sepupu.. rupanya setahun diaorang couple..

aku bersyukur ya allah kerna.. aku mngetahui kbnaran.. serta kecurangan nya drpada ptunjuk mu ya allah.. wlupun aku kcewa yang amat sangat.. aku redho... mungkin dia diciptakn bkn untuk ku... ku redho wlupun aku ditipu slama stahun dan cintanya pura2 terhadapku slama stahun...

kekadang aku terpk apa salahku ya allah.. apa dosaku.. knp aku di perlaku sbgini rupa.. namun aku akur n aku pasrah di atas segalanya ya allah...

No comments:

Post a Comment